20 Ekim 2008 Pazartesi

Rabbimizin Dilinden Ona Yalvarış


************

Rabbimiz ancak,yalnız sana ibadet eder,yalnız senden yardım dileriz.Bizi lütuf ve ikramda bulunduğun,göstermiş olduğun doğru yol üzere bulunan kullarının yoluna ilet.Gazabına

Uğramış ve sapıtmışların yoluna değil.( Fatiha suresi )

************

Rabbbimiz bizi doğru yoluna ilettikten sonra kalplerimizi eğriltme, bize tarafından rahmet bağışla.

Lütfu en bol olan sensin.Rabbimiz seni tüm noksanlıklardan tenzih ederiz.( Ali İmran 8-191 ayet )

************

Ey Rabbim beni ve soyumdan gelecekleri namazı devamlı kılanlardan eyle.Ey Rabbimiz dualarımızı kabul et.Ey Rabbimiz amellerin hesap olunacağı gün beni, anamı , babamı, ve

Müminleri bağışla ( İbrahim suresi 41-42 ayet İbrahim Peygamberin duası )

************

Ey Rabbimiz bize Peygamberlerin vasıtası ile vaat ettiklerini ikram et ve bizi kıyamet günü rezil Rüsvan etme ; şüphesiz sen vaadinden caymazsın. Rabbim gireceğim yere dürüstlükle girmemi,

Çıkacağım yerdende dürüstlükle çıkmamı sağla ve bana tarafından hakkıyle yardım edecek bir

Kuvet ver. ( İsra Suresi 80 ayet )

************

Rabbimiz bizi ve bizden önce gelip geçmiş imanlı kardeşlerimizi bağışla.Kalplerimizde iman edenlere karşı hiç bir kin bırakma,şüphesizki sen çok şevkatlı , çok merhametlisin. ( Haşır suresi 10 ayet )

************

Ey Rabbimiz bizi sana boyun eğenlerden kıl.Neslimizide sana itaat edenlerden eyle.Bizi sana hakkıyla ibadet edenlerden eyle.ve tevbemizi kabul et.Zira sen tevbeleri çok çok kabul eden

çokça merhametli olansın.( Bakara Suresi 128 ayet )

************

Ey Rabbimiz bana sonra gelecekler içinde iyilikle anılmak nasip eyle.Beni naim cennetinin varislerinden kıl,İnsanların dirilecekleri günde beni mahçup eyleme.Rabbim bana hikmet ver veiyiler arasına kat. ( Şura suresi 83-85-87 ayetleri Hz.İbrahimin Duası )

************

Rabbim bana gözümün aydınlığı olacak bir eş ve zürriyetler bağışla ve beni takva sahiplerine önder kıl.( Furkan Suresi 74 ayet )

************

Rabbim yüreğime genişlik ver,işimi bana kolaylaştır.Dilimden bağı çözki sözümü anlasınlar. ( Taha suresi 25-26-27 Hz Musanın firavuna tebliğden önceki duası )

Hiç yorum yok: