9 Eylül 2008 Salı

ALLAHIM




ALLAHIM

Allahım beni sensiz
Varlığından habersiz
Şefkatinden nasipsiz
Kimsesiz ve sahipsiz
Yardımından desteksiz
Bırakma hiç ALLAHIM
İyi günümde kötü günümde
Her anımda her halimde
Nefes alış verişimde
Hayallerimde ve düşümde
En son sana dönüşümde
Benimle ol ALLAHIM
Ömür vefa ettiğinde
Azrail geldiğinde
Son nefesi verdiğimde
Kefenimi giydiğimde
Tabutuma girdiğimde
Musallaya geldiğimde
Sen yardım et ALLAHIM
Kabire girdiğimde
Öteleri gördüğümde
Münker nekir geldiğinde
Hesaplar döküldüğünde
Yapa yalnız kaldığımda
Sen yardım et ALLAHIM
Sura üflendiğinde
Kıyamet koptuğunda
Dağlar yürütüldüğünde
Yıldızlar döküldüğünde
Tekrar dirildiğimde
Mahşer yerine geldiğimde
Sen yardım et ALLAHIM


HİKMET GÜNDÜZ 03/05/2002

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben beni bıraktıgımda dahi sen beni bırakma Allah'ım.