9 Eylül 2008 Salı

Namaz


Açıklama

Bu şiir göz yaşları içinde yazdığım bir şiirdir.Yani namazla söyleşidir

NAMAZ

Ey kadim dostum gözümün nuru namaz
Gel senle söyleşelim,dertleşelim gel biraz
Yıllar var ki beraberiz, yıllar var ki benlesin
Söyle benden memnun musun Ey namaz

Günahlar çağırır beni, bin bir süsüyle
Beni almak isterler senden ey namaz
İnsanım ben şaşarım ,yanlış yola saparım
Beni bana bırakma hiç ,bir an olsun Ey namaz

Ömür dediğin ne ki vaktimiz çok az
Bir dileğim var senden, sana bir niyaz
Ömrüm son bulup gelince musallaya
Beni de iyilerden yazar mısın Ey namaz

Geç tanıdım ,geç kavradım, affet anlamını
Gel pişmanlığıma say benim göz yaşlarımı
Gel arındır ruhumu temizle günahlardan
Gel Al beni kendimden götür Ey namaz

Hem dünya hem ahrette gel yoldaşım ol
Gel kabrimde nurum, gel arkadaşım ol
Gel geçerken sırattan tut ellerimden
Gel götür özgürlüğe beni Ey namaz

Hikmet Gündüz 08/07/2007 saat 19:29 PAZAR

ÖNEMLİ UYARI
Şiirlerimiz yasal güvence kapsamında olup kaynak ( site adresi ve şairin ismi ) verilmeden kullanıması yasaktır.Bu aynı zamanda emek hırsızlığı olup kul hakkını ihlildir

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gururlanmayasın diye belini büktüren, başkalarına boyun eğmeyesin diye Rahman'a eğdiren, menfaat secdelerini ilahi secdelere çeviren, dimdik eğilmez sandığın başını secde tozlarıyla aslolan dimdikliğe ulaştıran Sevgili'yle muhabbet randevusu, NAMAZ!