8 Eylül 2008 Pazartesi

KIRK (40 ) YAŞ



40 YAŞ


Artık yaşım 40 oldu kemale erdim
Yaratılış gayemi bildim öğrendim
Her şey sıfıra (0) eşmiş bir ALLAH başka
Ben onu tanıdım ben onu sevdim

Sultanlar sultanını rehber eyledim
Nice bilinmezlerin sırrına erdim
Gerçek dostu buldum vuslata erdim
Ben onu tanıdım ben onu sevdim

Bıraktım her şeyi ona yöneldim
Makamı serveti bir pula verdim
Yalanmış boşmuş ondan başka her şey
Ben onu tanıdım ben onu sevdim

Nice yanlış adreslerde dolaştım gezdim
40 yaşına gelince gerçeği sezdim
Gönlümü kalbimi Allaha verdim
Ben onu tanıdım ben onu sevdim

Hikmet Gündüz 01/03/1999 2:45

YASAL UYARI

Sitemizde yayınlanmakta olan şiirler şahsıma ait olup yasal güvence kapsamındadır.
Şiir kaynak ( site adresi ve şaiirin ismi ) verilmeden kullanılması ve yayınlanması yasaktır.Bu aynı zamanda emek hırsızlığı olup kul hakkını ihlaldir

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hiçbir yaşımda bir karar olamadım, hepsinde yanlışlarım oldu Hakkıyla kul olamadım. Bunca içinde bulundugum nimetin şükründen hep aciz kaldım. Hiç yüzüm yok...